Retourprocedure

Retouren kun je zelf online aanvragen. Je dient daarvoor in te loggen op je Maxies-account.

Klik na het inloggen rechtsboven op “mijn account”.

Controleer het rekeningnummer want daar wordt het bedrag op retour gestort. Controleer je emailadres want daar wordt de retourbon naar verzonden die je moet mee sturen met de artikelen die je retour aanvraagt.

Midden op de pagina zie je een tabblad Retouren. Hier staat de historie van jouw reeds uitgeleverde orders / artikelen.

Retourregels

Binnen 14 dagen na ontvangst ontvang je 100% van je aankoopbedrag retour.
Na 14 dagen na ontvangst zijn er kosten aan verbonden (20% van het betreffende bedrag).
Na twee maanden na ontvangst worden er geen artikelen meer terug genomen.
(Retour)verzendkosten zijn voor jouw eigen rekening.
Geactiveerde licenties kunnen niet geretourneerd worden.
Combinatieproducten worden enkel geaccepteerd indien de licentie niet geactiveerd is.

Bij binnenkomst worden alle artikelen gecontroleerd op gebruikssporen en beschadiging. Indien een boek gebruikt / beschadigd retour komt wordt deze alsnog geweigerd. Artikelen met gebruikssporen zullen worden vernietigd, je ontvangt daar geen geld van retour. We nemen contact met je op indien we het artikel beschadigd ontvangen.

Indien je artikelen retour stuurt die niet op de retourbon staan: Deze worden geweigerd. De artikelen zullen vernietigd worden. Je ontvangt daar geen geld van retour.

Wij zullen het retourbedrag binnen 2 weken op je rekening retour storten. (Indien de betreffende order volledig is betaald. Anders wordt het verrekend met het openstaand bedrag.)

Retouradres

Lisette Werter Groep
Postbus 14
1713 ZG Obdam

Je kunt de artikelen met de retourbon ook inleveren bij een van onze winkels.