Wanneer je ontevreden bent of een klacht hebt, kan je dit kenbaar maken met behulp van dit formulier. Maxies.nl streeft ernaar om de dienstverlening af te stemmen op jouw wensen.

Velden met een * zijn verplicht

Als er op de pakbon in het kader van de artikelomschrijving een verklaring staat (bijv: nog niet ontvangen), dan hoef je niets te doen. Het artikel wordt dan zo snel mogelijk nageleverd. Wordt er geen verklaring gegeven, vul dan voor het ontbrekende artikel onderstaande velden in.

Geef in onderstaande velden duidelijk aan welke artikel je verkeerd hebt ontvangen en welk artikel je eigenlijk had moeten hebben (deze gegevens staan op de pakbon). Dit kan tot 8 dagen na het ontvangst van je pakket.

Een boek heeft een blanco/ ontbrekende/ verwisselde bladzijde(n). Noteer in onderstaand veld om welk boek het gaat en geef aan om welke bladzijden het betreft. Let op! Het boek met de misdruk dient te allen tijde te worden ingeleverd op het moment dat je het nieuwe exemplaar ontvangt. Je ontvangt van ons een email met daarin uitleg over het te doorlopen traject.

Je hebt een artikel beschadigd ontvangen. Noteer in onderstaande velden om welke artikel het gaat en geef aan wat de beschadiging is. Je ontvangt van ons een email met daarin uitleg over het te doorlopen traject. Let op! Het artikel dat beschadigd is dient te allen tijde te worden ingeleverd op het moment dat je het nieuwe exemplaar ontvangt.

Het kan soms voorkomen dat er toch in het (huur)boeken is geschreven, terwijl dit niet mag. In onderstaand kader kun je hier melding van maken. Na overleg kun je het boek in een van onze winkels komen omruilen voor een nieuw exemplaar. Woon je verder weg, dan kan het vaak geregeld worden via school of anders via de post. Andere mogelijkheid is dat je hier melding van maakt en dat wij een aantekening maken in het systeem, zodat je bij het inleveren van het (huur)boek hier geen problemen mee krijgt. Het boek zal in dit geval niet worden omgeruild. Bovenstaande kan tot 8 dagen na ontvangst van het pakket.

Heb je een ander probleem dat niet hierboven wordt genoemd, vermeld dan in onderstaand kader wat er mis is met je bestelling.