• 10 Meest gestelde vragen
  • Bestellingen voor boekenpakketten in de maanden juni, juli en augustus worden, voor zover mogelijk, voor aanvang van het schooljaar uitgeleverd. Dit kan op school zijn, in onze winkel of per post, afhankelijk wat de afspraken met de school zijn of jouw gekozen afleverwijze is. Bestellingen buiten het zomerseizoen zijn veelal binnen enkele werkdagen in huis, met uitzondering van buitenlandse uitgaven. Dit kan variëren van een tot enkele weken.

  • Zorg dat je ingelogd bent op de site. Ben je dat nog niet? Ga rechtsboven naar "login" of klik hier. Als je ingelogd bent kun je onder 'Mijn account' (klik op je naam bovenin beeld), de status van je bestelling en je bestelhistorie raadplegen.

  • Het is niet zo dat je automatisch tweedehandsboeken krijgt als je “voorkeur tweedehands of anders nieuws” hebt aangevinkt. Indien er een prijs voor een tweedehands product getoond wordt is dit geen garantie dat deze geleverd kan worden. Wij kunnen de tweedehandsboeken alleen aan je verkopen als deze op voorraad zijn. Wanneer je de afleverwijze hebt gekozen, zie je het besteloverzicht dat naast onze voorraad is gelegd. Als je daar alleen nieuwprijzen ziet, hebben wij op dat moment helaas geen tweedehandsboeken op voorraad. Je kunt kiezen nieuwe boeken te kopen of terug te gaan in de bestelling om het later nog eens te proberen. Dit is voordat je gevraagd wordt te betalen, dus je zit nog nergens aan vast. We kopen de gehele zomerperiode tweedehandsboeken in van particulieren. Let er echter op dat de tweedehandsvoorraad een snelle roulatie heeft. We zijn afhankelijk van wat particulieren ons aanbieden en dat is beperkt. We kunnen je dus niet garanderen dat het op een later tijdstip wel lukt om de betreffende titels tweedehands aan je aan te bieden.

  • Het is helaas niet altijd mogelijk om in termijnen te betalen. Je bestelt op onze site via de boekenlijst of via de winkelwagen. Zodra je bij de betaling van je bestelling komt, kun je zien of het mogelijk is om termijnen te betalen. Indien de termijnbetaling mogelijk is, zie je hiervoor een knop staan. Er zijn altijd kosten verbonden aan het betalen in termijnen. Pas na de betaling van de eerste termijn zal het pakket worden verzonden.

  • Afhankelijk van de school waar je je opleiding gaat volgen, kunnen er op de lijst / pakbon zgn. “inningen” vermeld staan. Dit zijn kosten die je voor je opleiding moet betalen en die wij, in opdracht van jouw school, incasseren. Natuurlijk dragen wij de van jou ontvangen gelden af aan jouw school.

    Let op: voor deze vermelding op de pakbon ontvang je in dit pakket geen “tastbaar” artikel.

    Deze artikelen zijn te herkennen aan ** voor de titel van het product.

  • belangrijk dat deze digitale content op jouw eigen studentnummer staat omdat dit persoonsgebonden is. Jij moet tenslotte die toets zelf maken. Soms kan het echter zo zijn dat je een enveloppe hebt ontvangen met daarin een activeringscode of een sticker (voucher). Ook hierover ontvang je altijd een mailbericht met meer informatie, via het email adres dat bij ons bekend is.

    Digitale content is geen tastbaar artikel (tenzij het een voucher betreft), maar wordt voor je klaargezet in jouw Elektronische Leeromgeving (ELO) en staat onderop de pakbon vermeld.

    Let op! Activeer je licentie uitsluitend na instructie van je docent. Volg dus niet de instructie zoals beschreven staat op het product!!! Gooi geen materialen weg die je in dit pakket ontvangt!!
    Er kan nog een inlogcode op staan.

  • Als je de door jou bestelde en betaalde licentie niet ziet in je ELO van school of je kunt deze niet activeren, kun je contact met ons opnemen via de “HELP” knop. Deze vind je meteen als je inlogt in je ELO op school. Deze staat direct in verbinding met onze Helpdesk. Als je via deze knop je vragen stelt, zijn ook meteen de gegevens die we nodig hebben, bij ons bekend, zodat we je zo snel mogelijk kunnen helpen.

  • Retouren kun je zelf online aanvragen. Je dient daarvoor in te loggen op je Maxies-account. Klik na het inloggen rechtsboven op “mijn account”. Controleer het rekeningnummer want daar wordt het bedrag op retour gestort. Controleer je emailadres want daar wordt de retourbon naar verzonden die je moet mee sturen met de artikelen die je retour aanvraagt. Linksboven staat "Retouren". Hier staat de historie van jouw reeds uitgeleverde orders / artikelen.

  • Ja, je kan jouw gebruikte boeken verkopen! Deze mogelijkheid bieden wij jaarlijks vanaf juni tot en met september. Op onze homepage kan je in de genoemde periode gebruik maken van deze tool.

  • Wanneer je werkgever garant wil staan voor de betaling van jouw leermiddelen, dan kan de werkgever gebruik maken van promocodes.

    Wat is een Maxies promocode?

    De Maxies promocode is alleen van toepassing indien de benodigde leermiddelen door de werkgever worden betaald. De code is eigenlijk een werkgeverscode die nodig is om de benodigde leermiddelen op rekening van de werkgever aan te schaffen. De betreffende werkgever(s) maken de codes aan en verstrekken die aan de betreffende leerlingen. De werkgever dient contact op te nemen met de Lisette Werter Groep om in het bezit te komen van de benodigde codes. De werkgever kan de promocode hier aanvragen.

    De student plaatst zijn/haar “bestelling van schoolkosten” op onze bestelwebsite en gebruikt op de aangegeven plaats de ontvangen promocode. Uiteraard kan ook een ander de bestelling plaatsen, mits deze op naam van de betrokken student gezet wordt. De werkgever ontvangt een factuur volgens een vooraf afgesproken specificatie.

  • Bestellen
  • Het kan zijn dat een boekenlijst nog niet online staat. Dit wordt veroorzaakt doordat de boekenlijst nog niet definitief is en er nog wijzigingen plaatsvinden. Zodra de school akkoord heeft gegeven, zal de lijst op internet worden geplaatst.

  • Je kunt te allen tijde producten (na)bestellen. Als het een product is van een boekenlijst kan dat via de boekenlijst. Als het een product is dat niet op een boekenlijst staat kun je dit via de zoekfunctie in de winkelwagen plaatsen en je bestelling afronden.

    Wordt dit product bij mijn boekenpakket geleverd?
    In de, voor ons, drukke maanden juni tot en met oktober is het niet mogelijk om dit als één bestelling te verwerken. Als jouw boekenpakket op school verstrekt wordt, ontvang je twee pakketten. Indien jouw pakket naar je huisadres verstuurd wordt, ontvang je twee pakketten, je betaalt dan ook twee keer de verzendkosten. Buiten deze maanden kun je contact met ons opnemen en het verzoek doen of wij dit als één bestelling kunnen verwerken. Als jouw bestelling nog niet administratief verwerkt is, zullen wij al het mogelijke in werking stellen om dit voor je te regelen. Garanties hierover kunnen wij niet geven.

  • Het is niet zo dat je automatisch tweedehandsboeken krijgt als je “voorkeur tweedehands of anders nieuws” hebt aangevinkt. Indien er een prijs voor een tweedehands product getoond wordt is dit geen garantie dat deze geleverd kan worden. Wij kunnen de tweedehandsboeken alleen aan je verkopen als deze op voorraad zijn. Wanneer je de afleverwijze hebt gekozen, zie je het besteloverzicht dat naast onze voorraad is gelegd. Als je daar alleen nieuwprijzen ziet, hebben wij op dat moment helaas geen tweedehandsboeken op voorraad. Je kunt kiezen nieuwe boeken te kopen of terug te gaan in de bestelling om het later nog eens te proberen. Dit is voordat je gevraagd wordt te betalen, dus je zit nog nergens aan vast. We kopen de gehele zomerperiode tweedehandsboeken in van particulieren. Let er echter op dat de tweedehandsvoorraad een snelle roulatie heeft. We zijn afhankelijk van wat particulieren ons aanbieden en dat is beperkt. We kunnen je dus niet garanderen dat het op een later tijdstip wel lukt om de betreffende titels tweedehands aan je aan te bieden.

  • Bij voorkeur willen wij graag een ISBN weten van het benodigde boek, is dit niet bij jou bekend, dan ontvangen we graag zo veel mogelijk andere relevante informatie: een titel, de auteur(s) of de uitgever van het boek. Vaak komen we er in overleg met jou wel uit. Je kunt jouw bestelling doorgeven via het contactformulier.

  • Bestellingen voor boekenpakketten in de maanden juni, juli en augustus worden, voor zover mogelijk, voor aanvang van het schooljaar uitgeleverd. Dit kan op school zijn, in onze winkel of per post, afhankelijk wat de afspraken met de school zijn of jouw gekozen afleverwijze is. Bestellingen buiten het zomerseizoen zijn veelal binnen enkele werkdagen in huis, met uitzondering van buitenlandse uitgaven. Dit kan variëren van een tot enkele weken.

  • Ja, wij leveren (bijna) alle boeken. Mocht het door jou gevraagde boek niet op voorraad zijn, bestellen wij het graag voor je. Je kunt jouw bestelling plaatsen via de winkelwagen.

  • Als jouw bestelling nog niet verwerkt is, zullen wij proberen om het artikel te annuleren, in de drukke zomermaanden kunnen wij je echter niet de garantie geven dat dit direct lukt.

  • Zorg dat je ingelogd bent op de site. Ben je dat nog niet? Ga rechtsboven naar "login" of klik hier. Als je ingelogd bent kun je onder 'Mijn account' (klik op je naam bovenin beeld), de status van je bestelling en je bestelhistorie raadplegen.

  • Levering
  • Bestellingen voor boekenpakketten in de maanden juni, juli en augustus worden, voor zover mogelijk, voor aanvang van het schooljaar uitgeleverd. Dit kan op school zijn, in onze winkel of per post, afhankelijk wat de afspraken met de school zijn of jouw gekozen afleverwijze is. Bestellingen buiten het zomerseizoen zijn veelal binnen enkele werkdagen in huis, met uitzondering van buitenlandse uitgaven. Dit kan variëren van een tot enkele weken.

  • Ja, dat is mogelijk.

  • Je ontvangt een e-mail. Hierin is aangegeven waar je pakket klaar staat. Met deze e-mail kun je het pakket komen ophalen.

  • Met diverse scholen hebben wij afspraken gemaakt dat het boekenpakket op school wordt verstrekt. Je ontvangt van ons voor aanvang van het schooljaar een afhaalbericht met daarop de afhaaltijden en jouw pakketgegevens. Gelieve dit kaartje mee te nemen, zo kunnen wij makkelijk en snel jouw pakket voor je vinden. Op school verstrekken wij alleen betaalde boekenpakketten.

  • Bestellingen buiten het schoolboekenseizoen (juni t/m oktober) kunnen niet meer op school afgeleverd worden, deze bestellingen kunnen of in een van onze winkels opgehaald worden, of worden naar het huisadres opgestuurd. Jouw bestelling wordt je toegezonden via PostNL zodra de betaling binnen is en het pakket nagenoeg compleet is.

  • Op onze site www.maxies.nl kun je, nadat je bent ingelogd, de status en historie van je bestellingen bekijken. Bovendien is er een mobiele app beschikbaar waarmee je de status van je bestellingen via je mobiele telefoon kunt volgen. Download de App hier. Vervolgens log je in met de gegevens waar je op school ook mee inlogt.

  • Uitleg over je geleverde leermiddelen.
  • In je pakket tref je een pakbon aan. Hierop staan alle artikelen die besteld zijn. Boven de stippellijn ( ********) staan alle artikelen die nu in het pakket geleverd zijn. Onder deze stippellijn staan de artikelen die (nog) niet op voorraad zijn. Bij deze artikelen staat de opmerking “NOG NIET ONTVANGEN”. Dat wil zeggen dat deze artikelen zo spoedig mogelijk volgen en op dezelfde wijze als dit pakket (na)geleverd worden. Door in te loggen kun je jouw bestelling volgen en de verwachte leverdatum zien.

  • Op onze site www.maxies.nl kun je, nadat je bent ingelogd, de status en historie van je bestellingen bekijken. Bovendien is er een mobiele app beschikbaar waarmee je de status van je bestellingen via je mobiele telefoon kunt volgen. Download de App hier. Vervolgens log je in met de gegevens waar je op school ook mee inlogt.

  • Alle zendingen worden na het samenstellen elektronisch gecontroleerd. Hierdoor komen manco’s in principe niet voor. Mocht je echter toch constateren dat er iets ontbreekt, neem dan binnen acht dagen na ontvangst contact met ons op via het Klachtenformulier. Dit geldt ook wanneer je per abuis een misdruk ontvangt. Voor vragen kan je gebruik maken van ons Contactformulier. Vul het formulier zo volledig mogelijk in en verstuur het. Wij reageren binnen 2 werkdagen. Voor andere vragen kun je ook contact met ons opnemen via info@lisettewertergroep.nl.

  • Retouren kun je zelf online aanvragen. Je dient daarvoor in te loggen op je Maxies-account. Klik na het inloggen rechtsboven op “mijn account”. Controleer het rekeningnummer want daar wordt het bedrag op retour gestort. Controleer je emailadres want daar wordt de retourbon naar verzonden die je moet mee sturen met de artikelen die je retour aanvraagt. Linksboven staat "Retouren". Hier staat de historie van jouw reeds uitgeleverde orders / artikelen.

  • Afhankelijk van de school waar je je opleiding gaat volgen, kunnen er op de lijst / pakbon zgn. “inningen” vermeld staan. Dit zijn kosten die je voor je opleiding moet betalen en die wij, in opdracht van jouw school, incasseren. Natuurlijk dragen wij de van jou ontvangen gelden af aan jouw school.

    Let op: voor deze vermelding op de pakbon ontvang je in dit pakket geen “tastbaar” artikel.

    Deze artikelen zijn te herkennen aan ** voor de titel van het product.

  • belangrijk dat deze digitale content op jouw eigen studentnummer staat omdat dit persoonsgebonden is. Jij moet tenslotte die toets zelf maken. Soms kan het echter zo zijn dat je een enveloppe hebt ontvangen met daarin een activeringscode of een sticker (voucher). Ook hierover ontvang je altijd een mailbericht met meer informatie, via het email adres dat bij ons bekend is.

    Digitale content is geen tastbaar artikel (tenzij het een voucher betreft), maar wordt voor je klaargezet in jouw Elektronische Leeromgeving (ELO) en staat onderop de pakbon vermeld.

    Let op! Activeer je licentie uitsluitend na instructie van je docent. Volg dus niet de instructie zoals beschreven staat op het product!!! Gooi geen materialen weg die je in dit pakket ontvangt!!
    Er kan nog een inlogcode op staan.

  • Van de eventueel nog na te leveren titels (Nn.ontv.) krijg je altijd bericht thuis. Indien je het eindtotaal van de gehele order hebt betaald, heb je de na te leveren boeken reeds betaald. Indien je het eindtotaal van de pakbon hebt betaald, hoef je niets meer af te rekenen bij het afhalen van je nalevering.

    Indien je de hoofdlevering thuis hebt ontvangen, volgens de naleveringen vanzelf op hetzelfde adres.

  • Alle zendingen worden na het samenstellen elektronisch gecontroleerd. Hierdoor komen manco’s in principe niet voor. Mocht je echter toch constateren dat er iets ontbreekt, neem dan binnen acht dagen na ontvangst contact met ons op via het Klachtenformulier. Dit geldt ook wanneer je per abuis een misdruk ontvangt. Voor vragen kan je gebruik maken van ons Contactformulier. Vul het formulier zo volledig mogelijk in en verstuur het. Wij reageren binnen 2 werkdagen. Voor andere vragen kun je ook contact met ons opnemen via info@lisettewertergroep.nl.

  • Betalen
  • Je bestelt op onze site via de boekenlijst of via de winkelwagen.Je krijgt de vraag of je via Ideal wil betalen. Je moet dit dan aanvinken. Daarna vul je alle benodigde gegevens in, Naam, adres, postcode etc en zo ook je e-mailadres.Hierna opent de betaalmodule van je gekozen bankinstelling.

  • Ja.

  • Nee dat is helaas niet mogelijk, maar je kunt er wel voor kiezen om de bestelling op te halen in de winkel en zelf bepalen wanneer je het komt ophalen en betalen. Dit wel binnen de aangegeven termijn.

  • Het is helaas niet altijd mogelijk om in termijnen te betalen. Je bestelt op onze site via de boekenlijst of via de winkelwagen. Zodra je bij de betaling van je bestelling komt, kun je zien of het mogelijk is om termijnen te betalen. Indien de termijnbetaling mogelijk is, zie je hiervoor een knop staan. Er zijn altijd kosten verbonden aan het betalen in termijnen. Pas na de betaling van de eerste termijn zal het pakket worden verzonden.

  • Wanneer je werkgever garant wil staan voor de betaling van jouw leermiddelen, dan kan de werkgever gebruik maken van promocodes.

    Wat is een Maxies promocode?

    De Maxies promocode is alleen van toepassing indien de benodigde leermiddelen door de werkgever worden betaald. De code is eigenlijk een werkgeverscode die nodig is om de benodigde leermiddelen op rekening van de werkgever aan te schaffen. De betreffende werkgever(s) maken de codes aan en verstrekken die aan de betreffende leerlingen. De werkgever dient contact op te nemen met de Lisette Werter Groep om in het bezit te komen van de benodigde codes. De werkgever kan de promocode hier aanvragen.

    De student plaatst zijn/haar “bestelling van schoolkosten” op onze bestelwebsite en gebruikt op de aangegeven plaats de ontvangen promocode. Uiteraard kan ook een ander de bestelling plaatsen, mits deze op naam van de betrokken student gezet wordt. De werkgever ontvangt een factuur volgens een vooraf afgesproken specificatie.

  • Licenties / digitaal lesmateriaal
  • Als je de door jou bestelde en betaalde licentie niet ziet in je ELO van school of je kunt deze niet activeren, kun je contact met ons opnemen via de “HELP” knop. Deze vind je meteen als je inlogt in je ELO op school. Deze staat direct in verbinding met onze Helpdesk. Als je via deze knop je vragen stelt, zijn ook meteen de gegevens die we nodig hebben, bij ons bekend, zodat we je zo snel mogelijk kunnen helpen.

  • Digitale content is leermateriaal en toetsen die op een website van bijvoorbeeld een uitgeverij staan waarvoor jij betaald hebt. Hierover heb je inmiddels een mail van ons ontvangen of ontvang je die nog. Het is belangrijk dat deze digitale content op jouw eigen naam staat omdat dit persoonsgebonden is. Jij moet tenslotte die toets zelf maken. Soms is dit een envelop met daarin een code of een sticker met een activeringscode. Meestal is digitaal lesmateriaal geen ''tastbaar'' artikel.

  • Deze kosten worden automatisch toegevoegd aan de order wanneer je een (of meerdere) producten van Uitgeverij Deviant hebt besteld, waarbij sprake is een van een online component / licentie. Deze kosten zijn voor het activeren van het digitale gedeelte.

  • Retouren / annuleren
  • Binnen 14 dagen na ontvangst ontvang je 100% van je aankoopbedrag retour.
    Na 14 dagen na ontvangst zijn er kosten aan verbonden (20% van het betreffende bedrag).
    Na twee maanden na ontvangst worden er geen artikelen meer terug genomen.

     (Retour)verzendkosten zijn voor jouw eigen rekening.

  • Alle producten kunnen retour gestuurd worden, mits ze voldoen aan de gestelde eisen. Uitzonderingen hierop zijn geactiveerde licenties en combinatieproducten waarbij de licentie geactiveerd is.

  • Het is van belang om je retourbon mee te sturen. Indien je artikelen retour stuurt die niet op de retourbon staan: Deze worden geweigerd. De artikelen zullen vernietigd worden. Je ontvangt daar geen geld van retour.

  • Wij zullen het retourbedrag binnen 2 weken op je rekening retour storten. (Indien de betreffende order volledig is betaald. Anders wordt het verrekend met het openstaand bedrag).

  • Lisette Werter Groep
    Postbus 14
    1713 ZG Obdam

  • Als jouw bestelling nog niet verwerkt is, zullen wij proberen om het artikel te annuleren, in de drukke zomermaanden kunnen wij je echter niet de garantie geven dat dit direct lukt.

  • Verkopen van gebruikte boeken
  • Ja, je kan jouw gebruikte boeken verkopen! Deze mogelijkheid bieden wij jaarlijks vanaf juni tot en met september. Op onze homepage kan je in de genoemde periode gebruik maken van deze tool.

  • Nee, wij selecteren de titels die we terugkopen. Van sommige titels hebben wij voldoende voorraad en zullen we om die reden niet inkopen. Het kan ook zijn dat de boeken niet meer op de leermiddelenlijsten staan en dus niet meer door de scholen worden gebruikt, waardoor wij deze boeken niet zullen inkopen.

    Wij kopen alleen boeken in die in goede staat zijn. Ook hier geldt dat er niet in de boeken geschreven mag zijn en dat ze niet beschadigd mogen zijn. Dit ter beoordeling van ons personeel. Indien een boek teveel beschadigd binnen komt of er is in geschreven wordt deze alsnog geweigerd. Deze artikelen worden niet aan je retour gezonden. De artikelen zullen worden vernietigd, je ontvangt daar geen geld van retour. 

    Indien je artikelen retour stuurt die niet op de officiële uitgeprinte inkoopbon staan: Deze worden geweigerd. De artikelen zullen vernietigd worden. Je ontvangt daar geen geld van retour.

    Indien je artikelen retour stuurt zonder officiële uitgeprinte inkoopbon kan het zijn dat deze allemaal worden geweigerd. De artikelen zullen vernietigd worden en ontvang je niet retour Je ontvangt geen vergoeding.

  • Dit is meestal aan het einde van het schooljaar. Vanaf juni tot en met september. 

  • De inkoopprijs bedraagt 35% van de op dat moment door Lisette Werter Groep bepaalde verkoopprijs (door jaarlijkse prijsverhogingen voor jou gunstig).

  • Nee, bij verkoop van de boeken ontvang je een inkoopbewijs. In verband met de veiligheid wordt het bedrag niet contant terugbetaald maar op een door jou opgegeven rekeningnummer teruggestort.

  • Indien alle gegevens bij ons bekend (en correct) zijn, wordt het bedrag binnen 2-3 weken naar je overgemaakt.

  • Huren van leermiddelen
  • Met een aantal scholen hebben wij de afspraak dat er boeken gehuurd kunnen worden. Kijk bij de boekenlijsten van jouw school of voor jou ook de mogelijkheid tot het huren van boeken bestaat. Indien een school een huurmogelijkheid heeft wordt dit op de boekenlijst aangegeven.

  • Huurboeken blijven meerdere jaren op rij in omloop, de kans is dus groot dat je een gebruikt boek ontvangt.

  • Je dient dit binnen 8 dagen na ontvangst van het boek aan ons door te geven. Dit kan door middel van het klachtenformulier. Als het boek nog wel bruikbaar is, wordt er op jouw factuur een notitie van gemaakt zodat je aan het einde van het schooljaar hier niet voor hoeft te betalen. Mocht het zo zijn dat het boek niet meer bruikbaar is, dan wordt het boek omgeruild. Zend nooit artikelen retour zonder voorafgaand overleg.

  • Aan het einde van het schooljaar ontvang je van ons een huurinleverformulier. Hierop staat wanneer, waar en welke boeken je in moet leveren. Gelieve het huurinleverformulier mee te nemen als je de boeken komt inleveren.

  • Als je besluit om jouw boek alsnog te kopen, dan ontvang je een rekening met hierop het verschilbedrag van de huidige nieuwprijs van het boek en het bedrag dat je betaald hebt.

  • Overig
  • Door je eigendommen niet uit je kluisje te halen voordat de huurovereenkomst ten einde liep, heb je officieel afstand gedaan van de inhoud van de kluis.       

    Indien je toch de inhoud graag weer in je bezit krijgt, vul je onderstaand formulier in. Wij slaan de gevonden voorwerpen namelijk nog tijdelijk op voor het Horizon College. Er zijn wel kosten verbonden aan deze service; € 25,-

    Hoe gaat dit verder in zijn werk:


    Je ontvangt van ons een e-mailbericht indien de spullen klaar liggen in de winkel, zodat je het op kunt halen.

  • Wat betekent ISBN?

    ISBN staat voor International Standard Book Number. Elke titel heeft een uniek 13-cijferig nummer. Hieraan kun je onder andere zien of het boek van de juiste druk is. Als je een vraag over een boek hebt, is het handig om het ISBN bij de hand te hebben.

    Wat is een licentie?

    Meestal is dit digitaal lesmateriaal geen ''tastbaar'' artikel. Het geeft je toegang tot de methode via internet. Als het op de boekenlijst staat aangegeven als verplicht, dan moet dit besteld worden. Als het niet staat aan gegeven, dan maak je zelf de keuze of je het wil bestellen.

    De pakbon

    In je pakket tref je een pakbon aan. Hierop staan alle artikelen die besteld zijn. Boven de stippellijn ( ********) staan alle artikelen die nu in het pakket geleverd zijn. Onder deze stippellijn staan de artikelen die (nog) niet op voorraad zijn. Bij deze artikelen staat de opmerking “NOG NIET ONTVANGEN”. Dat wil zeggen dat deze artikelen zo spoedig mogelijk volgen en op dezelfde wijze als dit pakket (na)geleverd worden. Op onze site www.maxies.nl kun je via [inloggen] [mijn account] [tabblad bestelstatus en bestelhistorie] jouw bestelling volgen en de verwachte leverdatum zien.

    Inningen / bewijs van betaling

    Afhankelijk van de school waar je je opleiding gaat volgen, kunnen er op de lijst / pakbon zgn. “inningen” vermeld staan. Dit zijn kosten die je voor je opleiding moet betalen en die wij, in opdracht van jouw school, incasseren. Natuurlijk dragen wij de van jou ontvangen gelden af aan jouw school.

    Let op: voor deze vermelding op de pakbon ontvang je in dit pakket geen “tastbaar” artikel.

    Deze artikelen zijn te herkennen aan ** voor de titel van het product.

    Naleveringen

    Van de eventueel nog na te leveren titels (Nn.ontv.) krijg je altijd bericht thuis. Indien je het eindtotaal van de gehele order hebt betaald, heb je de na te leveren boeken reeds betaald. Indien je het eindtotaal van de pakbon hebt betaald, hoef je niets meer af te rekenen bij het afhalen van je nalevering.

    Indien je de hoofdlevering thuis hebt ontvangen, volgens de naleveringen vanzelf op hetzelfde adres.

    Een manco/misdruk

    Er heeft een elektronische pakketcontrole plaatsgevonden waardoor manco's niet mogelijk zijn. Mocht je onverhoopt toch een boek of artikel missen, dien je dit binnen acht dagen te melden. Dit geldt ook voor misdrukken en eventueel beschadigde exemplaren. Uiteraard wordt in het geval van misdrukken een ander boek beschikbaar gesteld. Dit kan via ons klachtenformulier.

    Retouren

    Retouren moeten binnen 8 werkdagen worden gemeld (via mail of contactformulier). Retouren moeten binnen 14 dagen bij ons retour zijn. Na 14 dagen zijn er kosten aan verbonden (20% van het betreffende bedrag). (Retour)verzendkosten zijn voor uw eigen rekening.

  • Student To Go (Horizon College Alkmaar)
    Kruseman van Eltenweg 4 - 1817 BC Alkmaar

    Openingstijden:
    Maandag t/m donderdag 08:00 tot 15:00 uur
    Vrijdag 08:00 tot 13:00 uur

    Heerhugowaard (Horizon College)
    Umbriellaan 2 - 1702 AJ Heerhugowaard

    Openingstijden:
    Maandag t/m vrijdag 09:00 tot 17:00 uur

    Hoorn (Horizon College)
    Maelsonstraat 24 - 1624 NP Hoorn

    Openingstijden:
    Maandag t/m donderdag 08:00 tot 15:00 uur
    Vrijdag 08:00 tot 13:00 uur

    Obdam Copy Power
    Dorpsstraat 84 - 1713 HK Obdam

    Openingstijden:
    Maandag t/m vrijdag: 9.00 - 17.45 uur
    Zaterdag: 9.00 - 16.30 uur
    Geen koopavond

    Deze locatie is een winkel met een assortiment wenskaarten, kantoorartikelen en hobby-artikelen.
    Daarbij is hier de beschikking over zeer geavanceerde kopieer-apparatuur.

    Vestigingen

    Obdam
    Dorpsstraat 177 - 1713 HE Obdam
    Deze vestiging is niet langer een winkel. Wij verwijzen u graag naar Copy Power.

    Nuenen
    Beekstraat 32, 5673 NA, Nuenen
    In deze vestiging is uitsluitend ons Informatiecentrum gevestigd en is geen bezoekadres.